Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Νεκρά Κύματα


Σα γδυτές κραυγές
τα κύματα. Των νεκρών
νερένιες λέξεις !

6 σχόλια:

Αγγελική Κορρέ είπε...

Χεχεχε..τι έγινε??? Τελειωσανε οι διακοπουλες και μας έπιασε κρίση σκότους???? Ζήλια ψώρα, ξανθόψειρα.. εγω ετοιμαζω βαλίτσες... αρκεί να δω πως θα το σούρω το καντέτ μέχρι 'κει πάνω...

Άτη Σολέρτη είπε...

... Σαν επιπλέουν
ανθοστόλιστες ψυχές
παρατημένες...!

Μας έλειψες! Καλώς σε ξαναβρήκαμε!
Πολλά φιλάκια Κριστίν μου!

Christin είπε...

Σου 'φχομαι να μη το σούρεις μωρή.. έτσι, στη μέση της ερήμου να σας αφήσει, να πεθάνετε απο δίψα και να σας φάνε τα ψαροπούλια.. κι αν θες να ξέρεις, το πλατινέ στη ρίζα το 'χω και το χαίρομαι :P :P

Φιλιά ωρέ καταραμένη...

Christin είπε...

Άτη μου, φοβερό το χαικου σου!! Να γραφεις συχνά καλή μου, με εμπνέεις.. σε φιλώ :)))

magdalini36 είπε...

...νερένια αγάπη
στο κύμα σου
γυμνή χάνομαι...


Καλώς όρισες Κριστίν!
Πάντα δροσερά τα haiku σου όπως κι εσύ! Φιλάκια:)

Christin είπε...

Καλώς την ! Σ' ευχαριστώ πολύ! Δροσερή εγώ, φλογισμένη εσύ, έτσι, να ΄χουμε και μια ισορροπία ;)

Φιλιά!!