Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Γαλάζια Λόγχη

Κύμα το κύμα
με χτυπά η θάλασσα
γαλάζια λόγχη

10 σχόλια:

Αγγελική Κορρέ είπε...

Victims of the sea
as the beauty of a wave
kills with a vision

Happy Birthday to your blog my cyan lady :))

Christin είπε...

(είπα και 'γω γιατί σκοτείνιασε η θάλασσα...)

Thank you my black velvet..
blue kisses :))

magdalini36 είπε...

...θάλασσας και έρωτα κύματα
φλογερά σκοτάδια θωπεύουν
απολιθώματα λήθης ξορκίζοντας...

Γειά σου γλυκιά μου Κριστίν!
Με γειά το μπλογκ...!
Red kisses:))

Christin είπε...

"κι ένα έρεβος που ανέπλασαν
τα κύματα , σα σμήνος πόθου.
Μια λύπη και μια θάλασσα
πάντα σε δίνη"...

Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!
Οι στίχοι σου..υπέροχοι!
Πολλά φιλιά!!

Άτη Σολέρτη είπε...

Μου έφερες στο νου κάτι δικό μου.
"Βουτώ και κλείνομαι σε σένα θάλασσα!
Στα τρικυμιώδη νερά σου αφήνω το σώμα μου να πορευτεί...
και στους δολοφονικούς βράχους των ομιχλώδων ακτών σου ελπίζω να το συντρίψεις".
Εύχομαι κι εγώ τα καλύτερα για το blog σου καλή μου Κριστίν!
Συνέχισε να μας ταξιδεύεις μέσω θαλάσσης η μη. Το ταξίδι μετράει!
Καλό βράδυ!

Μαρια Νικολαου είπε...

Άγριο κύμα
της καρδιάς μου παφλασμοί
Δέσου πάνω μου!


Καλή σου μέρα

Alex είπε...

Σίγουρα είναι δικό σου το μπλογκ??
Σα πολύ μπλε δεν έπεσε????
Απ'όσο ξέρω ήσουν πάντα think pink τύπος.. καλά λέω 'γω οτι όλες οι γυναίκες είστε αναποφάσιστες...

Όμως επειδή είμαι ανώτερος άνθρωπος.. άντε με γεια..
και καλές εμπνεύσεις !

Christin είπε...

Καλησπέρα Άτη!
Δεν χρειάζεται η δική μου βοήθεια..
Αφέσου απλά στο κυανό.. (όπως λέμε ουρανός και θάλασσα)...
Το καλύτερο ταξίδι είναι η μαγεία μιας παλίρροιας... :))

Christin είπε...

"Άγριο κύμα
οι παλμοί σου που σκάνε
μπρος στα πόδια μου"

Μαρία το haiku σου εξαιρετικό.
Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!

Όμορφο απόγευμα :))

Christin είπε...

Αλέξη, αν ήρθες για μάθημα φαλλοκρατισμού , κοίτα λίγο γύρω σου.. είμαστε όλες γυναίκες....
...άντε...

Σ'ευχαριστώ, ρε ανώτερε :)))))

υ.γ
φιλιά στα παιδάκια σου, στριμμένε