Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Αποτυπώματα


Τόσο γαλάζιο,
λιτό βήμα στην άμμο
κ' ένα κοχύλι

8 σχόλια:

Αγγελική Κορρέ είπε...

Empreinte bleue.
O ! Sur le sable, une
Néréide de la mer

Υ.Γ.
Κοπελιά, έχεις δει πολλά μπλε βήματα ? Εγώ αυτά τα βλέπω καφετί πάντως :P :P

Christin είπε...

"Sa beauté nymphe, est un coquillage au vent..il reste toujours intact"

Α.Κ.

( Σου απαντώ μ' αυτό το δικό σου, γιατί κάτι τέτοια κουφά μόνο συ τα γράφεις! Άσε που γαλλικό δικό μου δε μου 'ρχεται, και αυτό κολλάει στη περίσταση, αν και δε θυμάμαι τι τίτλο είχες δώσει )


Υ.Γ.
Σους μαρή βασίλισσα της αλληγορίας, θα με τη πεις κι απέ πάνω :)))

Alex είπε...

Χριστινάκι μη σε παίρνει απο κάτω, είναι λόγω ηλικίας και η αχρωματοψία.Χαχα

Πλάκα κάνω ρε.. μ' αρέσει πολύ αυτό το τελευταίο. Αλλά με τόσο νερό μπουγέλο θα παίζουμε σε λίγο!

Υ.Γ.
Η Ειρήνη μου λέει τώρα οτι το θυμάται αυτό το ποίημα.. απόσπασμα απο το "la virginité éternelle de la mer".. κάπως έτσι.

Christin είπε...

Γιατί ρε μου 'ρχεται να σε σκοτώσω όποτε μου αφήνεις σχόλιο????? Λυπάμαι τη καημενούλα την Ειρήνη που θα μείνει χήρα αλλιώς θα σε 'λεγα.. χεχεχε

Και γιατί όχι? Και μπουγέλο θα παίζαμε αν είχαμε αδιάβροχο browser!

Φιλάκια σε όλους ρεεεεεεε!!!!

Ρέα Aύρα Π. είπε...

Γιατί ο Χρόνος
μες στον υγρό μου τύμβο
ποτέ δε παύει

Σαν βήμα σε μια
μακρινή ακτή, μόνο
στο κύμα σβήνει

Christin είπε...

Με πέθανες τώρα μικρούλι μου :)

magdalini36 είπε...

Χρώμα γαλάζιο
μόνο θλιμμένο κοχύλι
πατημασιές αφουγκράζεται...

Καλημέρα γλυκιά μου Κριστίν!
...βλέπω πως αγαπάς κι εσύ την θλίψη και τα κοχύλια, όσο κι εγώ..!

Πολλά φιλάκια!:)

Christin είπε...

Έιιι!!! Καλησπέρα!
Α, μπα... είναι που τους τρελούς δεν τους βρίσκεις και σε καμία σταθερή φάση... τη μία θλίψη την άλλη τρελή χαρά.. το μόνο στάνταρ είναι το κοχύλι, κι ενίοτε το γαρύφαλλο στ' αυτί...

Φιλάκια!!