Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Your heart like an ocean..


9 σχόλια:

Αγγελική Κορρέ είπε...

A dried flower wreath
which is hung on my wall:
dreams and memories

(Universal Anthology of Japanese Poetry , No 7 : "DEAD NATURE")

Α.Κ.

***

Γιατί τέτοια πίκρα ρεεε???

Άτη Σολέρτη είπε...

Christin, μάλλον από το ίδιο υλικό φτιαχτήκαμε! χαχα!
Το ποίημα εξαιρετικό όπως πάντα!
Φιλάκια!

Nymph είπε...

Ε, Θέ μου το διάβασα και τούτο...
Πάλι άρλεκιν διάβαζες????

Christin είπε...

Άτη μου... είμαστε σπάνιο είδος...
Το λεγόμενο Homo Tremekosmus ...

Φιλιά!

Christin είπε...

Μαρία...

"Το Τραγούδι των Ανέμων"... χαμός γίνεται... βιβλίο για κλάμα όχι αστεία...

Φίλιππος είπε...

Έχεις καεί αλλά ως καθηγητής σε νιώθω. Μ' αυτά που βλέπεις..
Τουλάχιστον εσένα στη κατεύθυνση σου γράψανε, παρ'όλο που γενική το 'χασαν όλοι..εγώ τι να πω? Ούτε ένας δε τη βρήκε αυτή τη κατηγορηματική στο συντακτικό...
Τέτοια καντήλια ούτε εκκλησία να 'μουν...

Αγγελική Κορρέ είπε...

Regardez cette image... http://fc07.deviantart.com/fs14/f/2007/008/b/f/Spiral_Of_The_Sea_by_Actionjack52.jpg ..beau..

Christin είπε...

Φίλιππε...
χαχα,ρε συ... απ' αυτά που 'δα και 'γω θα πέσω στα βαριά σιγά σιγά...μη βλέπεις αυτά... το μυθιστόρημα το 'χω κάνει ασ'τα να πάνε.. οτι κάπου έχω αρχίσει να το χάνω έχεις δίκιο !!!!!!!

Και ναι, χημεία κατεύθυνσης αλλά και βιολογία γενικής μου γράψανε καλά.. στη γενική χημεία άστα...
Εν τω μεταξύ λέω, της θεωρητικής είναι δικαιολογημένοι..οι υπόλοιποι όμως???? Έχω να πετσοκόψω πολλά κεφάλια :P :P

Christin είπε...

madame...
mon dieu , il est magique ! j'ajouterai à ma collecte.
Merci :)))